یک دلیل محکمی کم بودزندگی سراسرش غم بودزندگی نه ، پیاله ی سم بودزندگی بعد زلزله ، بم بودروی چهره ی کسی نم بوداو فرشته نه که آدم بود" داشتم زندگی نمی کردمیک نفر آمد و سلام کردیک نفر که از خود من بودآمد وبلاگ رسمی سجاد صادقی...ما را در سایت وبلاگ رسمی سجاد صادقی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 6:27